czwartek, 27 marca 2014

27 marzec

Siemano :D
Dzisiaj kontrolka w Krakowie. Wszystko w porządku ze zdrowiem, oprócz tego iż mam białaczkę (wiem, wiem. suchar roku). Pani doktor zleciła mi na następną kontrolę trylion badań, oczywiście z powodu bólu nogi. W sumie to tyle ze spraw zdrowotnych, spotkałam jeszcze moich znajomych i tak zleciało. Następnie wróciliśmy do domu. O 17 przyjechały do mnie panie z fundacji "Dziecięca Fantazja" iiiii dostałam lustrzankę ♥ jestem taaaka szczęśliwa, dziękuje! Byli również z nimi wolontariusze z Kanady i jak zaczęli mówić po angielsku, to ja sobie myślę "no zaje*iście, nie umiem przecież angielskiego".
Ale na jakieś pytania po odpowiedziałam, honor uratowany. Wszyscy byli strasznie mili. Przepraszam za tak mało wpisów, ale dodaję wtedy gdy mam kontrolę w Krakowie. A po drugie, duuużo nauki w tym liceum :/ Następna wizyta jest 6 maja, więc oczekujcie na wpis :) 
Miłego wieczorku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz