niedziela, 6 października 2013

6 październik

Witam, witam i o zdrowie pytam :)
U mnie wszystko dobrze, czuję się świetnie. 30 września byłam na kontroli, ale to tam taka błahostka. Morfologia dobra, ale leukocytów zbyt dużo, bo aż ponad 5000. Pani doktor zwiększyła mi chemię, żeby mi trochę spadły leukocyty. Oby tylko próby wątrobowe były dobre. Odliczam teraz tylko dni do zabiegu, to już za 11 dni! 10 października jadę na zmianę opatrunku i przepłukanie wejścia-ostatni raz! A poza tym co u mnie? Hm, nauka, nauka. Jak to w liceum, coraz więcej nauki i nie ma się czasu na nic. Nawet w weekend jest mało czasu. Ale dam radę, kto jak nie ja :) Ogólnie to wyniki krwi i próby wątrobowe dobre, więc korzystam w domu :) Za jakiś czas znowu napiszę, co tam i wgl. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz