piątek, 19 kwietnia 2013

19 kwiecień

Tydzień zleciał mi strasznie szybko i ogólnie nic się nie działo. Oprócz tego, że wkońcu mogłam wyjść na spacer :D Bałam się troche słońca, bo jednak musze chronić skóre przed tym. Dziś jazda do Krakowa. Już o 6:30 wyjechaliśmy.. Kolejka na morfologie, przynajmniej się nie nudziłam bo siedziałam z Klaudią :)  Potem czekanie 2 godziny na doktorke, która tylko zbadała i wysłała po opaske.. Wreszcie weszłam na oddział. A tam pobranie krwi z wejścia i zmiana opatrunku. Norma ;d 4 godziny czekałam na łóżko, ale się opłacało bo mam dobre miejsce i fajne osoby w pokoju :D

Przed chwilą właśnie pożegnałam się z wolontariuszami z fundacji "Mam marzenie" . Bardzo miłe osoby!
Tyle słodyczy co oni mi przynieśli to ja nie wiem kiedy zjem :D
Z dnia dzisiejszego tyle, jutro punkcja przed kolejną dawką MTX. Oby było lepiej niż poprzednio.. Trzymajcie kciuki :)

1 komentarz:

  1. Trzymamy z Gbi kciuki!!!! Bedzie dobrze, musi byc!!! Niedlugo juz dzienny i z gorki!! Sciskamy mocno. Magda i Gabi

    OdpowiedzUsuń